dimecres, 29 de juliol del 2009

ja no tinc els gats a casa... ;(


avui al matí quan m'he despertat, he anat al wc, i passant pel menjador he vist un regalet que no m'ha agradat gens... un dels gatets petits, havia anat de ventre damunt del nostre sofà!! brrrr
me'ls estimo molt, però hem decidit posar-los a fora al tros. de fet, també estaran bé (quan s'hi acostumin). m'han fet molta pena, i tot el dia que penso què deuen fer, pobreeeeeets!!!
però no pot ser! cada dia quan arribo a casa he d'anar investigant on han fet les cosetes...
espero no tornar a caure a la temptació d'entrar-los...
tinc ganes d'arribar a casa i veure'ls, però faré el cor fort i per molts miaus i marramiaus que em facin entraré a casa i es quedaran al porxet! al menys això espero...

3 comentaris:

  1. OSTRES NENA!! SUPOSO QUE LA FOTO NO ÉS ÈL REGAL AUTÈNTIC QUE VAS TROBAR!! SINÓ NO M'EXTRANYA QUE ELS FESSIS FORA... :-)))

    ResponElimina
  2. NO!!! era molt més petita, però igualment caca!!!
    i ja em tens fregant amb kh7!!!
    de moment continuen fora i que duri!!
    ara em fa l'efecte que no tinc feina a casa... jaja
    per cert; qui ets? muaaa

    ResponElimina
  3. por dios! qina foto més olorosa!

    escolta'm vols un atre gatet¿
    tinc una amiga q en té un i no sap què fer-ne. es molt petit i tigrat

    ResponElimina